ekskl. moms
Alle produkter
Kontorartikler
Rengøring, papir og kemi
Borddækning og servering
Take away emballage
Personlig pleje produkter
Sundhed & medicinsk udstyr
Værktøj, kemi og tilbehør
Indretning, inventar & møbler
Menu
Søg
Log ind
Favoritter
Kurv
Rengøring, papir og kemi
Køkkenartikler
Borddækning og servering
GS Supply ApS
Langerak 22b, port 1-5
9220 Aalborg Øst
Danmark
Telefonnummer: +45 2222 8674
Mailadresse: [email protected]
CVR-nummer: DK4154 4112
Bank
GS Supply ApS har NYKREDIT som hovedbankforbindelse.
Registreringsnummer: 8117
Kontonummer: 1131413
I tilfælde af udsolgte varer, leverandørsvigt eller udskudt leveringstid bestræber GS Supply ApS sig på hurtigst muligt at informere kunden herom, samt hvordan parterne kan løse sagen – f.eks. ved kreditering af købet, eller rådgivning til at finde en lignende vare i GS Supply ApS’ store udvalg.
Prisfejl
Hvis en pris åbenlyst er behæftet med fejl, og kunden rimeligvis burde havde indset dette, er GS Supply ApS ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.
Billeder
Vi har gjort alt for at vise farver på skærmen så præcist som muligt, men de kan variere fra originalen på grund af indstillingerne på din skærm eller printer, såsom kontrast, lysstyrker, mætning, type skærm osv.
Mulige betalingsmuligheder
Fakturering sker først når hele ordren er afsendt, og i samme ombæring trækkes evt. beløb for køb også.
Reservation af beløb
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:
Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.
Vi tager ikke kortgebyrer.
(Bemærk, at der dog stadig kan opkræves gebyrer for brug af korttyper udstedt uden for EU.)
Hos GS Supply kan du være sikker på, at du altid får den bedste pris! Vi tilbyder nemlig prismatch i købsøjeblikket. Det betyder, at vi matcher prisen, hvis du finder samme vare billigere hos en af vores konkurrenter i Danmark.
Hvad indebærer prismatch?
For at prismatch gælder er det en forudsætning at varerne, som sammenlignes, er samme mærke og model. Det er også en forudsætning at varen er på lager hos konkurrenten og kan købes til den gældende pris. Ved prismatch imod online forhandlere, matcher vi produktets pris og lægger konkurrentens billigste fragtpris oveni. Vi vil bede om dokumentation på prisen f.eks. ved fremvisning af faktura eller tilbud.
Prismatch gælder når
Prismatch gælder ikke ved
Vi oplever desværre et stigende antal falske webshops, der vildleder kunder med falske priser. Vi ønsker at sikre gennemsigtighed i markedet, hvorfor der ikke prismatches mod forhandlere som ikke står indregistreret i dansk CVR-register.
GS Supply ApS anvender fragtfirmaerne Danske fragtmænd til levering i Danmark.
Fragtmetode fremgår i checkout og estimeret leveringstid på produktkortet for det enkelte produkt. Udvalget af fragtmetoder og dermed fragtpriser kan derfor variere, da forskellige årsager såsom vægt og varens dimensioner afgør fragtmulighederne.
Følgende fragtmetoder anvendes
GS Supply ApS leverer kun til fastlandet, brofaste øer samt Bornholm. Hvis ikke andet er aftalt, leveres varerne til nærmeste kantsten.
Fragtpriser hos GS Supply er 49DKK for ordrer under 599DKK ekskl. moms (ca. 750DKK inkl. moms), medmindre kunder har anden "Fri fragtgrænse" angivet (B2B-kunder).
Leveringstider
GS Supply ApS forbeholder sig ret til at levere produktionsordrer før det aftalte leveringstidspunkt.
Specielt for erhvervskunder
Der er en formodning for, at en ordre er B2B, og derfor ikke betragtes som forbrugerkøb, hvis der står et firmanavn i faktureringsadressen eller anvendes CVR.
I tilfælde af synlige fragtskader skal der reklameres samme dag, som varen modtages. For skjulte skader, skal der reklameres indenfor 10 arbejdsdage efter, at varen er modtaget. Reklameres der ikke indenfor ovenstående tidsfrister, kan reklamationen afvises. Reklamationer om fragtskader kan også afvises hvis varens emballage, og/eller forsendelsens indpakning, er bortskaffet inden GS Supply ApS kontaktes.
Ovenstående skal forstås i overensstemmelse med købers undersøgelsespligt efter købelovens § 51 og er for erhvervsdrivende gældende ved handelskøb.
Paller
Såfremt der ikke udveksles byttepaller efter første levering for B2B kunder med login, faktureres disse til et standardgebyr på 75 dkk. eks moms pr. palle.
Anvendelse af tredjeparts transportør
I tilfælde af, du som kunde, vælger levering til anden transportør, med hensigt for at videresende leverancen, bortfalder GS Supply ApS’ forpligtelser for varens stand, så snart anden transportør modtager og afsender leverancen videre.
Afhentning
I Aalborg er det muligt at afhente din ordre efter aftale med GS Supply ApS’ personale. Læs mere om adresser, åbningstider, samt kontaktpersoner.
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Dette følger af forbrugeraftaleloven.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i samme køb, men de leveres enkeltvis, løber fristen fra den dag, du modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du gør dette ved at kontakte os på [email protected], eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Dette gælder dog ikke for bundles bestående af flere varer og/eller gavekort. Bundles anses som én samlet vare. Hvis du ønsker at fortryde købet af et produkt i et bundle, må du således fortryde købet af hele dit bundle, og sende alle varerne retur.
Når du foretager en bundle-ordre, vil det fremgå af indkøbskurven og din faktura.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder dele af dit køb.
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Pakken skal sendes med omdeling til vores adresse Langerak 22B, port 1-5, 9220 Aalborg Øst. Pakker leveret til pakkeshop eller pakkeboks vil ikke blive afhentet.
Nogle produkter kan ikke returneres med normal pakkepost. Dette gælder pakker over 20 kg. Udgifterne til returnering af disse varer forventes højest at koste: 300DKK.
Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes:
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. Du må prøve varen på samme måde, som hvis du besigtigede den i en fysisk butik, men varen må ikke ibrugtages.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen, da varen kan påføre sig skader undervejs i transporten, som du kommer til at hæfte for.
Bemærk, at dette især gør sig gældende for skrøbelige elektroniske komponenter, der leveres i antistatisk indpakning.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører automatisk pengene til samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre andet er aftalt. Hvis du returnerer din vare på vores adresse, er der ingen kontantudbetaling ved fortrydelse.
Vi kan tilbageholde betalingen, indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Varen sendes til:
GS Supply ApS
Langerak 22B, port 1-5
9220 Aalborg Øst
Danmark
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Du kan også fortryde købet ved at aflevere din pakke på vores adresse.
Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
Til:
GS Supply ApS
Langerak 22B, Port 1-5
9200 Aalborg Ø
e-mail: [email protected]
Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:
__________________________________________________________________________________
Bestilt den: _______________________________ Modtaget den: _______________________________
Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________
Forbrugerens adresse: ___________________________________________________________________
Forbrugerens underskrift: _________________________________________ Dato: _________________
(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 20-05-2025.
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Du bedes kontakte os, inden du sender varen. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
For de produkter der er påført et serienummer, er det en betingelse for din reklamationsret at produktet kan identificeres. Hvis serienummer ikke længere er til stede på produktet, og du ikke kan oplyse dette, kan du risikere, at GS Supply ApS ikke kan behandle din reklamation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varens stand ved reklamation
Husk at pakke varen forsvarligt ind sammen med alt tilbehør, f.eks. kabler og lignende, som er knyttet til det produkt, der reklameres over.
Skader på produkter forårsaget af betjenings- eller håndteringsfejl, modifikationer, installation af tredjepartssoftware eller groft misbrug er ikke dækket af reklamationsretten.
GS Supply ApS kan ikke gøres ansvarlig for tabt data og andre indirekte følgeskader, som varer solgt af GS Supply ApS måtte have skabt, medmindre det følger direkte af dansk lovgivning.
Hvis der på din ordre er oplyst et CVR-nummer, eller der fremgår en virksomheds navn af faktureringsadressen, anses du for at være en erhvervskunde.
For erhvervskunder gælder følgende særlige betingelser:
Returnerede varer, der accepteres, vil blive krediteret med en reduktion på 20% af den oprindelige fakturaværdi og kunden betaler fragten. Desværre kan specialbestillingsvarer, fødevarer og udgåede varer ikke returneres.
Kvantumafvigelser
Der tages forbehold for kvantumsafvigelse på +/- 10%. Der tages også forbehold for rimelige tolerancer med hensyn til dimensioner, bredde, længde og tykkelse +/- 10 mm.
Fortrolighed
Tilbud afgivet af GS Supply ApS er fortrolige, og må aldrig videregives til konkurrenter eller andre parter uden GS Supply ApS’s samtykke hertil.
Afvigelse i farve
Farve ved brugerdefinerede produkter kan afvige fra det ønskede, da pantone og CMYK-farvekoder altid kun er vejledende. Den digitale farve kan afvige fra den faktisk printede farve, og det er købers ansvar, at den angivede farve-kode er den rigtige der bliver trykt. Hvis ingen farve angives, finder GS Supply’s grafiker tætteste farve på fremsendte artwork og logo.
Afvigelse i tryk
Der tolereres en minimal variation i både størrelse, volumen, farve, dimensioner, tykkelse, vægt og print.
Opbevaring af produktionsordrer
Ved aftale om opbevaring af produktionsordrer forbeholdes retten til at levere og fakturere evt. restlager, hvis kunden ikke har overholdt betalingsbetingelser, eller ikke har bestilt varen i den aftalte periode.
Hvis ikke andet er aftalt, gælder standardbetingelsen for, at GS Supply ApS maksimalt opbevarer custom produkter i op til 9 måneder fra aftalens indgåelse, hvorfra GS Supply ApS må levere og fakturere for et evt. restlager.
Markedsføring
GS Supply ApS forbeholder sig ret til at benytte specielt fremstillet kundeprodukter til markedsføring og forbeholder sig desuden ret til at reklamere i bunden af specielt fremstillet kundeprodukter.
Restlager
Ved custom producerede ordrer, henholder GS Supply ApS sig til, at medmindre andet er aftalt, forelægger der en aftagelsesperiode på maksimalt 9 måneder, hvorfra GS Supply ApS har ret til at måtte fakturere og levere et evt. restlager.
Levering for produktionsordrer til B2B
GS Supply ApS forbeholder sig ret til at levere produktionsordrer før det aftalte leveringstidspunkt. Alle leveringstider GS Suppy ApS fremlægger, er kun vejledende, og der må derfor tolereres op til 14 dages forsinkelse (B2B).
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte [email protected] eller på telefon. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan en klage over en vare eller tjenesteydelse indgives til:
Nævnenes Hus
Mæglingsteamet for Forbrugerklager
Toldboden 2
8800 Viborg
– via Klageportalen for Nævnenes Hus: www.naevneneshus.dk
Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet. Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen eller ydelsen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.220 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen som udgangspunkt være mindst 790 kr. Beløbsgrænserne kan blive ændret. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag hos e-mærket - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.